sobota 26. července 2014

Uriage HYSÉAC Fluide SPF50+ (ne)skutečná ochrana před sluncem ?

O Uriage se příliš nemluví. I pro mě byla donedávna neznámou značkou, kterou jsem pouze míjela při občasných zastávkách v lékárně, kde se zpravidla zastavuju pro Biodermu a Avéne. Můj zájem zesiloval úměrně s intenzitou slunečního záření v naší vlasti, které mě donutilo zapátrat po tom nejsilnějším z nejsilnějších ochranných přípravků před sluncem.Moje požadavky byly více než jasné, a tak mohl začít hon na dokonalý opalovací krém. Hon přesně vystihuje podstatu mého hledání. Pokud přesně víte, co očekáváte, a čeho se chcete vyvarovat, nabýváte časem pocitu, že sice obchodní řetězce a eshopy praskají ve švech, ale pro vás nic nemají. Tento pocit zmaru je ještě podpořen řadou protichůdných recenzí aktuálně prohlíženého výrobku. Půlka světa se potom leskla jako  smažící pánev, druhá půlka si užívala sametově matnou pleť…..

Moje priority byly následující:
Hledá se lehký krém, který bude spíše gelovo-krémové konzistence. Jeho aplikace bude snadná, rychle se vstřebá a nebude se po něm lesknout jako zrcadlo. Rovněž musí fungovat jako podklad pod make up a pod ním nesmí dělat žádnou neplechu. Ocenila bych, kdyby  žil v harmonii s mými póry a neucpával je tak jako jeho kolegové z předešlých let. Za samozřejmé považuji, že se při  správné aplikaci nespálím a dokáže mě skutečně ochránit.

Když jsem minulý měsíc navštívila pobočku ze sítě lékáren Dr. Maxe, oslovila mě během tápání v rozsáhlém sortimentu ochotná lékárnice. Když jsem ji seznámila s mými požadavky, hned mě odvedla od stojanu s  Eucerinem a ukázala Uriage. Tvrdila, že Uriage vyvinula speciální řadu pro smíšenou až mastnou pleť, která skutečně dokáže pleť efektivně hydratovat  a navíc ještě chránit proti UVA i UVB paprskům. K dispozic jsou dva ochranné faktory – SFP 30 nebo 50. Jelikož jsem po bohatých zkušenostech poměrně skeptická ke vše řadám na akné, které slibují hydrataci, lékárnice mi poskytla vzoreček na domácí vyzkoušení. Po týdnu jsem běžela pro plné balení, které navíc bylo zlevněné o 50 Kč. Krém tedy stál okolo 320 Kč.


Za tuto cenu jsem si domů přinesla Uriage HYSĚAC Fluid SPF 50, který slibuje následují:

-          Komplexní ochranu před UVA a UVB zářením
-          Texturu přizpůsobenou mastné a smíšené pleti
-          Zmatňující a silně hydratační efekt
-          Rychlou vstřebatelnost
-          Je fotostabilní
-          Neobsahuje parabeny




Krém používám každý den po dobu jednoho měsíce, a přesto mě každý den znovu a zase překvapuje svou konzistencí. Je to lehké mléko, které se neskutečně rychle vpije do pleti. Nijak pokožku nevysušuje a do 10 minut mohu klidně aplikovat make up, se kterým si rovněž rozumí. Také oceňuju, že není parfémovaný, neboť většina navoněných pleťových krémů nikdy nedělala mé pokožce dobře. Zmatňují efekt jsem nezaznamenala, ale výrazně se po něm také nelesknu. Troufám si souhlasit i s dalším popiskem výrobku - s komplexní ochranou před záření. Opravdu jsem se po jeho aplikaci nespálila, ač jsem byla slunci vydána na milost a nemilost přímo v horkých ulicích rušného města.


S klidným svědomím vám mohu tento produkt doporučit. Jsem si jistá, že jej ocení nejenom jedinci s mastnější pokožkou, ale také ti, kteří nenávidí krémy vytvářející bílý povlak a spíše připomínají omítku. Ochranu před sluncem nabízí Uriage ve dvou řadách – klasické Barié Sun a Hyséac. Zajímavostí bezesporu je, že v nabídce najdete v fenomén tohoto léta – suchý ochranný olej, který paradoxně dokáže ochránit, ale vaši pokožku ani trochu nezmastí.  Je tedy jen na vás, co zvolíte, sortiment je široký ...

2 komentáře:

  1. Vypadá to dobře, můj krém má ochranu 25, což mi stačí, ale kdybych jela k moři, tak určitě sáhnu po nějaké vyšší ochraně. Ten suchý olej mě docela zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  2. super článok, musím s tebou zdieľať seperlatívy. Mám ho vo verzii spf30 (predsa len som celý deň zavretá v kancelárii) a som nadšená. Z minulého roku mi zostala ešte Bioderma Mat, ten je ale pod make-up príliš hutný. Škoda len, že získať vzorky je u nás skoro nemožné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.