pondělí 11. července 2016

Rehab Shampoo - Your Hair Spa at Home?

Trápí-li vás jak suché vlasy, tak vlasová pokožka, jistě mi dáte za pravdu, že najít šampon, který by tento stav nezhoršoval je nadlidský úkol. Nejsem natolik naivní, abych doufala, že mi šampon nahradí aplikaci výživné masky. Na druhou stranu však očekávám, že i bez použití dalších přípravků dokážu vlasy rozčesat a samotný mycí proces nenapáchá na pokožce více škody než užitku. Jak si s tímto úkolem dokázal poradit Rehab od Lush, zjistíte v následujících řádcích.
 Rehab mi byl doporučen v Lush obchůdku jako záchrana pro všechny unavené vlasy, které potřebují odpočinek, relaxaci a touží po maximální regeneraci. Jelikož jsem se již s podobnými tvrzeními setkala mnohokrát, odnesla jsem si pouze nejmenší balení, které obsahuje 100 ml. Naše společné začátky byly poměrně komplikované a musím se přiznat, že prvních 14 dní spíše vyvolalo zklamání a nedůvěru. Šampon je až neskutečně výživný a chvíli mi trvalo, než jsem našla způsob, jak ho aplikovat tak, aby mé vlasy dostatečně vyčistil bez zbytečného zatížení. Po prvních pokusech vlasy vypadaly spíše mastně, nikoli jako právě umyté. Po dvou týdnech ale přišel zlom. Zjistila jsem, že mým vlasům nejvíce vyhovuje, pokud si vlasy myji nadvakrát za použití zcela minimálního množství produktu, který až neuvěřitelně dobře pění. Díky této vlastnosti mi lahvička vydržela 3 měsíce a šampon se stal mým velkým oblíbencem, o čemž svědčí fakt, že jeho nově otevřené balení má již své čestné místo v koupelně. Pozitivní efekt na vlasech jsem zaznamenala právě po spotřebování svého prvního balení, po kterém se vlasy staly opravdu pružnější, pevnější a pokožka na hlavě se neloupala tak, jak se stávalo v případě jiných šampónů. Lush je synonymem pro výrazné vůně a ani Rehab netvoří výjimku z pravidla. Ačkoli jeho silná bylinná vůně pro mě byla zpočátku nezvykle intenzivní, dnes si bez ní nedokážu mytí vlasů představit. Vonná kompozice máty a rozmarýnu byla především zvolena pro své ozdravné účinky, její výhodou je však i fakt, že bude vyhovovat čichovým buňkám mužského i ženského pohlaví.
Rehab předčil moje očekávání a řadím jej do skupiny svatých grálů, který mi nesmí doma chybět. Věřím, že nadchne všechny ty, které bojují se suchými vlasy a touží je posílit. Zároveň však mějte na paměti, že trpělivost růže přináší, a tak dejte Rehabu čas, než se jeho účinky začnou projevovat.

K dispozici jsou 3 velikosti šamponu (100/250/500 ml), jejichž cena sice není nejnižší, ale s ohledem na použité suroviny, výdrž a výsledky se vyplatí do Rehab investovat. 

Do you fight against both dry hair and scalp? If so, you know how difficult is to find the suitable shampoo. I do not hope that the shampoo can substitute the nutritious hair mask. However, I want my hair to be combed easily without using any extra products and my scalp not to be irritated.
Rehab shampoo is recommended as a treat for tired hair that needs recovery time. Afraid of previous bad experiences, I bought just the smallest bottle which contains 100 ml. Our first 14 day were rather difficult and I was dissapointed. Rehab is extremely nutritious and it took me some time to find the best way for washing my hair without leaving the hair greasy. After two weeks the situation dramatically changed. Nowadays, I wash my hair twice with a tiny amount of Rehab and rinse thoroughly. Amazingly, the shampoo makes foam very well and the bottle lasted for 3 months! After finishing the first packing, I notice the positive effect on my hair that has become firmer and more resistant. Lush typically creates the strong scent and in the case of Rehab did the same work. Peppermint and juniper are beneficial because they can stimulte the scalp. Moreover, this strong herbal scent smells good to woman and men.
Rehab can do more than I expected. I believe that it may help the other people suffering with dry hair. Patience is the best remedy, therefore give Rehab enough time to show its almost magical power.

1 komentář:

  1. Eh, už tretí šampón, ktorý chcem od Lushu vyskúšať! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.